Friday, March 4, 2011

Curlee Wurlee Ellus

Masih terkial-kial menulis blog walaupun sudah mempunyai laman blog daripada 2008 sampai sekarang!Ya ampun!Okla,dengan ini secara rasminya blog ini dirasmikan oleh Cik Curlee.Oleh itu,malam ini Cik Curlee akan menulis dengan sebanyak yang boleh!Insyaallah!

Cik Curlee kenalkan diri Cik Curlee ni ye!Bekerja sebagai designer di satu syarikat yang namanya dikenali ramai tapi tunainya sedang-sedang elok saja!Alhamdulillah!Terhasil lah simpanan dan pacuan 4 roda yang Cik Curlee miliki sekarang cukup menampakkan hasil kerjaya Cik Curlee.
Masih menetap dengan orang yang disayangi!cukup makan,cukup minum,cukup pakai,cukup segalanya!Berjenaka dan ketawa dengan 2 orang adim yang perlu dijaga.

Currently,masih bekerja di tempat yang sama.masih gumbira di sana.dan dah nak masuk 3 tahun bulan jun tahun ini.Lama rasanya!kerja pun makin besar tanggungjawabnya.Ape lagi yang patut Cik Curlee ceritakan lagi eh??

Owh...Cik Curlee seorang yang sangat sukakan makanan.jangan lepaskan peluang kalau makanan sedap depan mata!Cik Curlee pun suka mengupdate feyen terkini .but mostly more to mix n match kan baju n pants la!Cik Curlee orang yang bersederhana!DING!

Later on or next blog,i will post more about me n me n me.hope you will like it!

ME! WITH FOOD
ME!WITH FASHION

Salamz!

No comments:

Post a Comment